Frequently Asked Questions - All FAQs

Please select your question category

Επιβεβαίωση Κωδικών Πρόσβασης

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία πρόσβασης εισαγωντας τα στη σελίδα https://checkpassword.aegean.gr

Αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα πρόσβασης παρακαλώ επικοινωνήστε με το Chios Helpdesk.

Ασφάλεια Λογαριασμών / Συστημάτων στο ΠΑ

Με τον όρο ασφάλεια συστημάτων εννοούμε την προστασία ενός υπολογιστικού συστήματος και ειδικά την προφύλαξη της εμπιστευτικότητας, διαθεσιμότητας και ακεραιοτητας του συστήματος, των χρηστών του και των πληροφοριών του.
Η εμπιστευτικότητα και η ακεραιότητα επιτυγχάνεται με την εφαρμογή πολιτικών ασφαλείας που προστατεύουν τα δεδομένα ενός συστήματος απο κάταχρηση υπηρεσιών, κακόβουλους χρήστες, και κακόβουλο λογισμικό.   
Η διαθεσιμότητα επιτυγχάνεται με την συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών του συστήματος και την αποτεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων υπολογιστικού εξοπλισμού, λογισμικού, αστοχίες υλικού αλλά και  φυσικών κινδύνων η ατυχημάτων.

Εάν  οποιαδήποτε απο τις παραπάνω παραμέτρους υπολειτουργεί, τότε το εν λόγω υπολογιστικό σύστημα, το περιβάλλον εργασίας και οι υπηρεσίες που προσφέρονται δεν πρεπει να θεωρούνται αξιόπιστες και είναι απλά ζήτημα χρόνου η παραβίαση του, κατάχρηση του και κατάρευση του.

Ως χρήστες οποιουδήποτε υπολογιστικού συστηματος θα πρέπει να ειστε ιδιαίτερα ευαισθητοι στην εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας που έχουν υιοθετηθεί απο τους διαχειριστές του συστήματος διότι ο πρώτιστος στόχος των κανόνων αυτών είναι η ασφάλεια (εμπιστευτικότητα - ακεραιότητα - διαθεσιμότητα) του περιβαλοντος εργασίας σας και των δεδομένων σας.

Αναφορά Προβλημάτων Ασφαλείας

Εάν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα το οποίο νομιζετε μπορεί να επηρεάσει την καλή λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος του Πανεπιστημίου Αιγαίου παρακαλούμε να το αναφέρετε στην Υπηρεσία Πληροφορικής το συντομότερο δυνατόν :

Τηλ: 22710-35166
email: help@chios.aegean.gr

Προστασία λογαριασμού
 
Ως χρήστες των Online υπηρεσιών που προσφέρονται απο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Είστε Υπεύθυνοι Για Την Ασφάλεια Του Λογαριασμού Σας.

Η Υπηρεσία Πληροφορικής και Επικοινωνιών εφαρμόζει διάφορες πρακτικές που αποσκοπούν στην φύλαξη και ιδιοτηκότητα των στοιχείων του λογαριασμού σας και των δεδομένων σας, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό και εσείς να υιοθετήσετε  αποτελεσματικούς κανόνες για την ψηφιακή σας ασφάλεια. Αυτο φυσικά ισχύει όχι μονο για τον λογαριασμό σας με το Πανεπιστήμιο ΑΙγαίου, αλλά για όλες τις online υπηρεσίες που χρησιμοποιείτε.

Kωδικοί Ασφαλείας (passwords).

  • Οι κώδικοί ασφάλειας σας δεν πρέπει να μπορεί να μαντεύονται εύκολα. Σύγχρονα εργαλεία παραβίασης κωδικών συμβουλεύονται λεξικά (ολων των γλωσσών !) και μπορούν να δοκιμάσουν εκατονταδες χιλιάδες συνδυασμούς ανά δευτερόλεπτο. Με αλλα λογια ο κωδικός σας ΔΕΝ πρεπει να ειναι απλά μια λέξη σε οποιαδήποτε γλώσσα. 
  • Οι κωδικοί σας ιδανικά θα πρεπει να περιέχουν χαρακτήρες, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες (σύμβολα). 

Δοκιμάστε ενα παρόμοιο password με το δικό σας (ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ !!) 
στο http://howsecureismypassword.net/
για να έχετε μια καλύτερη άποψη όσον αφορά τις παραπάνω προτάσεις.

  • Μην χρησιμοποιείτε τον ιδιο κωδικό για πολλαπλούς λογαριασμούς.  Ιδίως αν μπορεί να μαντευτεί εύκολα.
  • Να θυμάστε τον κωδικό σας. Μην τον γραφετε πουθενά, μην τον περιλαμβανετε σε μηνυματα email, SMS και σε αρχεία που μπορεί καποια στιγμή να μην ειναι στον ελεγχο σας, πχ σε USB flash drives.
  • Μην δίνετε τον κωδικό σας σε κανέναν. 
    Αν το έχετε κάνει ήδη, αλλάξτε τον τώρα
    Δείτε το https://password.aegean.gr

Παρόλη την πολυπλοκότητα των παραπάνω ειναι σχετικά εύκολο να επιλέξετε ενα ασφαλές password.

Για παράδειγμα, τα πρώτα γράμματα των λέξεων απο ενα στίχο η μια πρόταση που θυμάστε πάντα προσθέτοντας ενα αριθμό και ενα σύμβολο μπορούν να δημιουργήσουν ενα αρκετά ασφαλές password, αρκεί βεβαια το αποτέλεσμα να μην ειναι οπoιαδήποτε λέξη σε οπoιαδήποτε γλώσσα.

Email

  • Μην απαντάτε (σε) η ανοίγετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απο αποστολείς που δεν γνωρίζετε και ιδίως για θέματα που δεν έχετε δηλώσει ενδιαφέρον.
  • Μην καταχωρείτε άσκοπα την ηλεκτρονική σας διεύθυνση σε λίστες η ιστοσελίδες. Αν το κάνετε και πριν το κάνετε επιβεβαιώστε οτι υπάρχει τρόπος διαγραφής της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
  • Μην προωθείτε μηνύματα των οποίων το περιέχόμενο σας προτρέπει να τα προωθήσετε. Υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να πρόκειται για απάτη. Πριν το κάνετε, αναζητείστε στο Διαδίκτυο 2-3 λέξεις κλειδιά απο το μήνυμα για να επιβεβαιώσετε  το περιεχόμενο του.  

Προσωπικά Δεδομένα 

Παρόλο που η πρακτική κλοπής ταυτότητας (identity theft) δεν ανθεί στην Ελλάδα (ακόμη) εν τούτοις ειναι ιδιαίτερα εύκολη η πλαστογράφηση επίσημων εγγράφων. Το μονο που μπορεί να λείπει ειναι τα στοιχεία που συμπληρώνει ο πλαστογράφος. Είναι σημαντικό λοιπόν να είστε προσεκτικοί στην οποιαδήποτε καταχώριση προσωπικών στοιχείων σε ηλεκτρονικά μέσα.

  • Αν πρόκειται για ιστοσελίδες μην καταχωρείτε προσωπικά στοιχεία αν η σύνδεση προς την ιστοσελίδα δεν ειναι ασφαλής / κρυπτογραφημένη μέσω https 
  • Προσοχή στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Εφαρμόστε όσο το δυνατόν περισσότερους περιορισμούς στην εμφάνιση και κοινοποίηση προσωπικών σας στοιχείων.

Αλλες πρακτικές

  • Αποφεύγετε την εγκατάσταση λογισμικού του οποίου την προέλευση και ποιότητα δεν έχετε επιβεβαιώσει. Αναζητήστε στο Διαδίκτυο εντυπώσεις και εμπειρίες αλλων χρηστών πριν το κάνετε.
  • Μην αφήνετε τον υπολογιστή στο οποίον δουλεύετε με τον λογαριασμό σας αφύλακτο για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα. Αν πρέπει να απομακρυνθείτε, προστατέψτε τον λογαριασμό σας κλειδώνοντας το πληκτρολόγιο. (για παράδειγμα πατήστε CTRL-ALT-DEL στους υπολογιστές των εργαστηρίων)
  • Αποφεύγετε όσο το δυνατόν γίνεται την κοινή χρήση φακέλων του υπολογιστή σας. Αν το κάνετε προστατευστε τον κοινόχρηστο χώρο με κωδικό πρόσβασης. Μην ξεχάσετε να απενεργοποιήσετε την κοινή χρήση μετα το πέρας της εργασίας σας.

Αναφορά Προβλημάτων Ασφαλείας

Εάν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα το οποίο νομιζετε μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια του λογαριασμού σας παρακαλούμε να το αναφέρετε στην Υπηρεσία Πληροφορικής το συντομότερο δυνατόν :

Τηλ: 22710-35166
email: help@chios.aegean.gr

No faqs found in this category

Ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί το λογαριασμό του αριθμού που του έχει παραχωρηθεί με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω της διεύθυνσης https://conference.aegean.gr/db/default.aspx

Ενεργοποιήση προώθησης

  • Απο την τηλεφωνική συσκευή (ψηφιακή η αναλογική) του αριθμού τον οποίο θέλετε να προωθήσετε:
  • Πληκτρολογήστε 141. Αν εχετε ψηφιακή συσκευή θα δείτε το μηνυμα "fwd all" 
  • Πληκτρολογήστε τον αριθμό προς τον οποίον θέλετε να προωθούνται οι κλήσεις σας. Αν έχετε ψηφιακή συσκευή θα δείτε την επιβεβαίωση της προωθησης σας.

Εμφάνιση / Επιβεβαίωση Προώθησης

  • Απο την τηλεφωνική συσκευή (ψηφιακή η αναλογική) του αριθμού του οποίου θέλετε να επιβεβαιώσετε την προώθηση:
  • Πληκτρολογήστε 141. Αν εχετε ψηφιακή συσκευή θα δείτε το μηνυμα "fwd all ΝΝΝ"  όπου ΝΝΝ ειναι ο αριθμός προς τον οποίον προωθούνται οι κλήσεις.

Ακύρωση Προώθησης

  • Απο την τηλεφωνική συσκευή (ψηφιακή η αναλογική) του αριθμού του οποίου θέλετε να ακυρώσετε σετε την προώθηση:
  • Πληκτρολογήστε 141. Αν εχετε ψηφιακή συσκευή θα δείτε το μηνυμα "fwd all ΝΝΝ"  όπου ΝΝΝ ειναι ο αριθμός προς τον οποίον προωθούνται οι κλήσεις.
  • Πληκτρολογήστε 10. Αν εχετε ψηφιακή συσκευή θα δείτε το μηνυμα "fwd all" . Η προώθηση των κλήσεων έχει ακυρωθεί.

Γενικά

Ο τρόπος απομακρυσμένης πρόσβασης προς τους υπολογιστικούς πόρους του Πανεπιστημίου Αιγαίου εξαρτάται απο το αν η πρόσβαση σας προς το Internet γίνεται μέσω του φοιτητικού Internet (ΔΙΟΔΟΣ) η μέσω μιας συμβατικής σύνδεσης που προσφερουν οι εμπορικοί πάροχοι Internet. Πληροφορίες σχετικά με το προγραμμα ΔΙΟΔΟΣ μπορείτε αν βρείτε στο http://info.diodos.gsrt.gr/

Πρόσβαση σε αρχεία με σύνδεση DSL μέσω του ΔΙΟΔΟΣ (Φοιτητικό Internet)


Windows 7 και Windows Vista 

  • Εναρξη
  • Πληκτρολογήστε την διαδρομή του διακομιστή (server) στον οποίον που βρίσκονται τα αρχεία σας. πχ. \\chios-fs.aegean.gr  για (διδάσκοντες, φοιτητές ΤΔΕ, δοικητικό προσωπικό) 
  • Θα σας ζητηθεί να εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Μπορεί να χρειαστεί να εισαγετε το ονομα χρήστη με την μορφη \\aegean\username όπου username ειναι το όνομα χρήστη του λογαριασμού σας. Εφόσον τα στοιχεία του λογαριασμού σας ειναι σωστά θα πρέπει να αποκτήσετε προσβαση στα αρχεία σας.

Πρόσβαση σε αρχεία με σύνδεση DSL εκτός του ΔΙΟΔΟΣ 

Εφόσον η σύνδεση σας προς το Internet είναι εκτός του ΔΙΟΔΟΣ θα χρειαστεί πρώτα να συνδεθείτε με το δικτυο του Πανεπιστημίου μέσω της υπηρεσίας του Εικονικού Ιδιωτικού Δικτύου (Virtual Private Network, VPN). Οδηγίες για την δημιουργια της σύνδεσης και τον τρόπο χρήση της μπορείτε να βρείτε στο http://helpdesk.chios.aegean.gr/index.php?id=30

Εφόσον συνδεθέιτε με το δίκτυο του ΠΑ μέσω της υπηρεσίας VPN ακολουθηστε τα παρακάτω βήματα:

Windows 7 και Windows Vista 

  • Εναρξη
  • Πληκτρολογήστε την διαδρομή του διακομιστή (server) στον οποίον που βρίσκονται τα αρχεία σας. πχ. \\chios-fs.aegean.gr  για (διδάσκοντες, φοιτητές ΤΔΕ, δοικητικό προσωπικό) 
  • Θα σας ζητηθεί να εισάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Μπορεί να χρειαστεί να εισαγετε το ονομα χρήστη με την μορφη \\aegean\username όπου username ειναι το όνομα χρήστη του λογαριασμού σας. Εφόσον τα στοιχεία του λογαριασμού σας ειναι σωστά θα πρέπει να αποκτήσετε προσβαση στα αρχεία σας.

Γενικά

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρέχει δωρεάν ενσύρματη πρόσβαση προς το Διαδίκτυο και προς το τηλεφωνικό δίκτυο του Πανεπιστημίου. Το τηλεφωνικό δίκτυο  προσφέρει δωρεάν κλήσεις πρός ολους τους αριθμούς εσωτερικών τηλεφώνων του Πανεπιστημίου σε όλα τα νησιά αλλά δεν επιτρέπει αστικές, υπεραστικές και κλησεις προς κινητά τηλέφωνα.

  • Για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο απαιτείται ένα απλό καλώδιο δικτύου (ethernet UTP) και θα πρέπει να είστε κάτοχος λογαριασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
  • Για να έχετε πρόσβαση στο τηλεφωνικό δίκτυο απαιτείται ενα απλό τηλεφωνικό καλώδιο και μια απλή αναλογική συσκευή. 

Διάγνωση Προβλημάτων

Αν έχετε πρόβλημα πρόσβασης προς το Διαδίκτυο παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε τα παρακάτω ΠΡΙΝ επικοινωνήσετε με το Helpdesk:

  1. Επιβεβαιώστε οτι τα στοιχεία του λογαριασμού σας ειναι σωστά. Μπορειτε να τα δοκιμάσετε στο http://checkpassword.aegean.gr απο οποιοδήποτε υπολογιστή.
  2. Επιβεβαιώστε οτι το πριζακι δικτύου στο δωμάτιο σας ειναι σε καλή φυσική κατάσταση.
  3. Επιβεβαιώστε στον πίνακα ελέγχου (εικονίδιο τοπικής σύνδεσης δικτύου) οτι η κάρτα δικτύου του υπολογιστή σας είναι ενεργοποιημένη. Αν είναι απενεργοποιημένη ενεργοποιείται με δεξί κλικ.  
  4. Ελέγξτε (αν υπάρχει) οτι η φωτεινή ένδειξη της κάρτας δικτύου του υπολογιστή σας ειναι ενεργοποιημένη. Αν δεν είναι, το πρόβλημα πιθανόν αφορά το πριζάκι του δωματίου σας και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Helpdesk ώστε να προγραμματισθεί επίσκεψη στο δωμάτιο σας.  Δείτε παρακάτω για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε. Αν η φωτεινή ένδειξη ειναι ενεργοποιημένη προχωρήστε στα επόμενα βήματα.
  5. Κανετε δεξί κλίκ στο εικονιδιο τοπικής σύνδεσης δικτύου και επιλέξτε "Ιδιοτήτες - Κατάσταση". Αν στις πληροφορίες που βλέπετε εμφανίζεται η ρύθμιση "Διευθυνση IP / IP address" και δίπλα ενας αριθμός που ξεκινάει με το "195.251." τότε ο υπολογιστής σας εχει όντως συνδεθεί με το δίκτυο των Εστιών επιτυχώς και το πρόβλημα σας αφορά πιθανότατα τηε εφαρμογή δικτύου που θελετε να χρησιμοποιείσετε (πχ Browser) η υπάρχει καποια ρυθμιση στο μηχανημα σας (Τειχος Προστασίας / Firewall) που δεν επιτρέπει την πρόσβαση στο δίκτυο του Πανεπιστημίου.  Αν ο αριθμός της "Διευθυνση IP / IP address"  ξεκινάει με το "169" η ειναι "0.0.0.0" τότε ο υπολογιστής σας δεν εχει συνδεθεί με το δίκτυο των Εστιών. Επικοινωνηστε με το Helpdesk για περαιτέρω οδηγίες.
  6. Αν ο υπολογιστής σας είναι φορητός δοκιμάστε με το καλώδιο σας αν έχετε πρόσβαση σε ενα γειτονικό δωμάτιο στο οποίο η πρόσβαση προς το Διαδίκτυο λειτουργεί κανονικά. Αν εξακολουθείτε να μήν έχετε πρόσβαση και έχετε επιβεβαιώσει τα στοιχεία του λογαριασμού σας, το πρόβλημα βρίσκεται είτε στον υπολογιστή σας είτε στο καλώδιο που χρησιμοποιείτε. Αλλάξτε το καλώδιο του υπολογιστή σας και δοκιμάστε να συνδεθείτε. Αν εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση το πρόβλημα πιθανόν αφορά τον υπολογιστή σας.
  7.  Αν ο υπολογιστής σας είναι σταθερός και έχετε επιβεβαιώσει τα στοιχεία του λογαριασμού σας, επιβεβαιώστε οτι το καλώδιο δικτύου που χρησιμοποιείτε λειτουργεί σωστά σε ένα άλλο υπολογιστή. (πχ ενός γειτονικού δωματίου). Αν δεν λειτουργεί, δοκιμάστε ένα διαφορετικό καλώδιο. Αν και με το νέο καλώδιο εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση, το προβλημα πιθανόν αφορά τον υπολογιστή σας.

Επίσκεψη τεχνικού ΥΠΕ στο δωμάτιο σας

Εφόσον έχετε επιβεβαιώσει σύμφωνα με τα παραπάνω βήματα οτι το πρόβλημα πρόσβασης ΔΕΝ αφορά τον υπολογιστή σας, επικοινωνήστε με το Helpdesk ώστε να προγραμματισθεί επισκεψη τεχνικού απο την Υπηρεσία Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΥΠΕ). Η ΥΠΕ δεν αναλαμβάνει επισκευές προσωπικών υπολογιστών και το πεδίο ευθύνης της αφορά την καλή λειτουργία του δικτύου του Πανεπιστημίου μέχρι το πριζάκι του δωματίου σας. 

Για να προγραμματισθεί η επίσκεψη τεχνικού της ΥΠΕ παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Helpdesk μέσω της φόρμας αναφοράς προβλημάτων (προτιμάται), μέσω email στο help@chios.aegean.gr η τηλεφωνόντας στο 22710-35166 αναφέροντας:

  • το όνομα σας.
  • τον αριθμό του δωματίου σας.
  • τον αριθμό του τηλεφώνου σας (κατά προτίμηση κινητό) για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
  • σύντομη περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.
  • εργάσιμες ημέρες και ώρες μεταξύ 10:30πμ και 13:00μμ που θα είστε στο δωμάτιο σας.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιβεβαιωθεί η ημέρα και ώρα επίσκεψης.

Γενικά

Η υπηρεσία πρόσβασης στο δίκτυο δεδομένων του Πανεπιστημίου Αιγαίου μέσω εικονικού ιδιωτικού δικτύου (Virtual Private Networks - VPN) προσφέρει τη δυνατότητα σε απομακρυσμένους χρήστες που μετακινούνται και συνδέονται στο δίκτυο μέσω άλλων φορέων (π.χ. ADSL, ιδρύματα εξωτερικού, κτλ), να μπορούν να έχουν όλα τα δικαιώματα πρόσβασης σε πληροφιοριακούς και υπολογιστικούς πόρους του Πανεπιστημίου και να απολαμβάνουν τις ίδιες υπηρεσίες με αυτές των χρηστών που συνδέονται άμεσα με το δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Η υπηρεσία Virtual Private Network (VPN) δίνει την δυνατότητα δημιουργίας ενός ασφαλούς διαύλου επικοινωνίας αποκλειστικής χρήσης μεταξύ ενός προσωπικού υπολογιστή και του εσωτερικού δικτύου  Πανεπιστημίου Αιγαίου. Μέσω της υπηρεσίας VPN η δικτυακή διεύθυνση του υπολογιστή σας γίνεται μέλος του δίκτυου του ΠΑ ανεξάρτητα από το που βρίσκεται.

Η υπηρεσία VPN μπορεί να χρησιμοποιηθεί από χρήστες, οι οποίοι είναι είναι συνδεδεμένοι σε απομακρυσμένα δίκτυα ή εναλλακτικά δίκτυα (πχ συνδέσεις ADSL παρέχοντας τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • ασφαλή πρόσβαση στις δικτυακές υποδομές και υπλογιστικούς πόρους του ΠΑ.
  • πρόσβαση στις υπηρεσίες της βιβλιοθήκης και κατ επέκταση σε πρόσθετες υπηρεσίες που βασίζονται σε διευθύνσεις IP που ανήκουν στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Για να χρησιμοποιησετε την υπηρεσία Aegean VPN θα πρεπει να είστε κάτοχος λογαριασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. 

Οδηγίες για Windows Vista / Windows 7


Εγκατάσταση

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Πίνακας Ελέγχου
  • Κεντρο Δικτύου
  • Δημιουργία Σύνδεσης σε Δίκτυο
  • Συνδεση στην εργασία μου / Συνδεση σε VPN
  • Επιλέξτε Χρηση της συνδεσης Internet, χρήση VPN μέσω του Internet

Σε αυτό το σημείο θα πρεπει να συμπληρωσετε τα στοιχεία σύνδεσης. Για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου τα στοιχεία είναι:

  • Internet address: Εδώ εισάγετε εναν από τους VPN servers του Πανεπιστημιού: vpn.aegean.gr η vpn2.aegean.gr η vpn3.aegean.gr η vpn4.aegean.gr
  • Ονομα Σύνδεσης: επιλέξτε ενα ονομα που να περιγράφει την σύνδεση πχ, Aegean VPN

Μην συνδεθείτε αμέσως - αλλά συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία με τα στοιχεία του λογαριασμού σας:

  • username: ονομα χρηστη του λογαριασμού σας.
  • password: κωδικός χρήστη του λογαριασμού σας.
  • domain: aegean  

Τέλος, επιλέξτε Δημιουργία. Αν θέλετε μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκευθούν τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην σύνδεση.

Η σύνδεση σας ειναι ετοιμη για χρήση. Κλείστε το τρέχον παραθυρο.

Χρήση

Στη κάτω δεξιά πλευρα της οθόνης σας οπου συνήθως εμφανίζονται οι συνδεσεις σας προς δίκτυα οπως ασύρματα δίκτυα, θα υπάρχει και η  νέα σύνδεση VPN με την ονομασία που δώσατε στην διάρκεια της εγκατάστασης.

Κάντε double clicκ πάνω στην VPN σύνδεση που δημιουργήσατε για να συνδεθείτε με το δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Κατάσταση

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της σύνδεσης κάνοντας double click πάνω στο εικονίδειο της σύνδεσης.

Απόσύνδεση

Μετά το τέλος της εργασία σας επιλέξτε την σύνδεση και αποσυνδεθείτε με right click και μετά αποσύνδεση. 

 
Αλλα Λειτουργικά Συστήματα


Δείτε επίσης οδηγίες σύνδεσης VPN για άλλα λειτουργικά συστήματα στο 
σύνδεσμο https://ype.aegean.gr/yphresiesdiktioudedomenwn/vpn/genikesodigievpn